piątek, 27 maja 2011

Zapowiedź najnowszych sesji/ backstage












Współtworzyli:
zdjęcia- Katarzyna Widmańska
pomysłodawca- Katarzyna Widmańska
organizator- Katarzyna Widmańska
styliści- Katarzyna Widmańska, Tomek Gąsienica- Józkowy
asystent fotografa- Piotr Winiarczyk
make-up- Magdalena Moniczewska-Wychowańska
włosy- Oskar Bachoń, Wojtek Kasprzak
modele-Kamil Hojarczyk, Amadeusz Wróbel
kostiumograf- Katarzyna Konieczka
modelki- Beata Stańska, Ewelina Lalorny, Malwina Głowacka no i Ja

Dziękujemy klubowi The Piano Rouge za udostępnienie wnętrz.
Dziękujemy firmie ReStyle za gorsety.
Dziękuję tym którzy widzieli mój tyłek i zachowali klase ;-)
Dziękuję osobiście Katarzynie Widmańskiej za wsparcie którego wówczas potrzebowałam, dziękuję jej również za zaufanie w obsadzeniu mnie do kolejnego projektu przez nią zorganizowanego.
Dziękuję za zajebiste wieczory przy alkoholu i chłopakom za opiekę.
Dziękuję wszystkim, którzy byli obecni i mieli jakikolwiek wkład w weekendową rozpierdziuche w Krakowie, daliście z siebie wszystko, Kocham Was i mam nadzieję do zobaczenia jak najszybciej w takim składzie ;-)

Brak komentarzy: